mandag den 21. oktober 2013

Adventspakkeleg :)

Det kan måske virke lidt tidligt at begynde at tænke på jul men egentligt er der kun lidt over en måned til vi træder ind i december :)

Hvis du derfor også lyst til at være med i årets pakkeleg, som er startet af Julie med bloggen Monster-mor, så er det nu du skal slå til.

Reglerne er ganske simple:
Køb eller lav 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med, på den måde kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en anden medblogger. Du bestemmer selvfølgelig helt selv i hvilken rækkefølge, du åbner gaverne i.

Lav dernæst et blogindlæg, brug gerne Julies, Helenas eller mit billede af julepindsvinet, også ude i din sidebar, med link til dem som du bytter med, så andre kan se, hvem der deltager i legen og på den måde også have mulighed for, at finde en at bytte med.

Det er selvfølgelig tilladt at deltage i flere runder, altså bytte med flere end 4 bloggere, så skal du selvfølgelig bare huske, at du også selv skal levere x-antal gaver.

Hvis du er på Instagram, kan du tagge ovenstående billede eller Julies billede fra hendes blog med #adventspakkeleg, så kan du måske også finde nogle at bytte med på den måde, hvis de har en blog.

-Mette

Nå... Ska' vi byt'?

3 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg har sendt dig en mail men intet hørt. Mangler din adresse til pakkelegen. Hilsen Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tror du har glemt at sende pakken af sted.

    SvarSlet
  3. Hej Mette.
    Nej jeg har heller ikke modtaget min pakke eller respons på mine maild fra hende :-(
    /Jeanet - jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet