fredag den 20. september 2013

Give-away 2!!!

SÅDAN!

Nu har vi så den ære, at arrangere en ny give-away, yay!
Denne gang er det to af disse spændende såkaldte 'plante-blyanter', der er på spil, til en værdi af 50 kroner.
Herunder kan I se hvordan man bruger dem:
For en dejlig lille sikkerheds skyld, skriver vi hvad man skal gøre :) :
Trin 1. Skriv med blyanten, indtil den er blevet sløv
Trin 2. Spids blyanten - fortsæt denne proces, indtil blyanten er blevet for kort til at skrive med
Trin 3. Plant den i en lille potte med jord. (VIGTIGT: Den grønne kapsel for enden skal kun lige dækkes af jorden!)
Trin 4. Giv den lille blyant vand, sollys, varme - og kærlighed!
Trin 5. Frøene i kapslen gror og gror

Og BAM! Værsgo, en lækker lille ingrediens.

Til dem der vinder give-away'et har vi to små blyanter, en med timian og en med koriander.


Blyanterne :)

















Og selvfølgelig; som i alle give-aways, har vi da også lidt krav ...:
1. Følg os enten på Bloglovin eller Google Friend Connected
2. Like Kitchen4kids facebookside her.
3. Skriv en kommentar med din favorit fra kitchen4kids samt navn og e-mail, så vi kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder :)
OPS: E-mail SKAL med, ellers tæller vi ikke dit lod med!
Vinderen vil blive tilfældigt trukket søndag d. 13/10 og offentliggjort her på siden.

Og så har vi vist kun en ting mere at sige:

HELD OG LYKKE!

-Helene og Mette

5 kommentarer:

  1. Kan ikke finde, hvor jeg kan følge med via GFC eller Bloglovin'! - men har opfyldt de andre krav.
    Min favorit ting derinde fra er helt klart blyanten - den er da alt for sjov!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, tak fordi du opfyldte de andre. Vi kan fortælle dig, at du kan følge os i dine cirkler ude i siden. Knappen hvor du tilmelder os i dem ligger lige under de store røde bogstaver Fast læser :)
      Husk lige at skrive din adresse her i kommentaren, for ellers kan vi ikke vide, hvor vi skal sende blyanterne hen :)

      Slet
  2. JEg er helt klart en fan av børnekniven!

    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er en stor fan af paraply isformene :)
    http://kitchen4kids.dk/is-mejeriet-180/paraply-isforme-6-stk-p1312

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  4. http://kitchen4kids.dk/pynteri-oevrigt-125/la-shelf-lollipops-daase-opbevaringsdaase-p660
    Jeg opfylder også kravene, men kan heller ikke finde din gadget med GFC eller et link til din bloglovin. Jeg kan ikke tilføje dig i mine cirkler, da jeg ikke er fan af Google+ og derfor ikke bruger det. Håber at det går, ellers må du bare lade vær med at tælle min deltagelse med :-)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet