torsdag den 12. september 2013

Hej :) Hi :)

I dag har været en meget overvældende dag. Det har været en dag som jeg helst ikke vil opleve igen. Jeg har idag reddet en lille killing. Jeg fandt den efterladt i en plastikpose i vejkanten tæt på hvor jeg bor. Killingen var van til mennesker og meget kælen. Jeg tog den med hjem og har nu fundet dens hjem. Den er nu ved nogle meget flinke mennesker som jeg ved vil passe godt på den. Jeg tør ikke helt tænke på hvad der var sket hvis jeg havde valgt at løbe en anden rute. Men det der ryster mig mest er at folk kan finde på at gøre sådan ved et levende væsen. Men jeg er glad for at den har det godt. Hvis andre skulle komme ud for noget lignende kan man ringe til dyre-værnet på 1812 og få hjælp.
Ville I have gjort det samme? Reddet den eller havde I ladet den ligge?

Missen :)

Missen igen :)



En glad lille mis i gode hænder :)
- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar